"רב גוונים- מחקר ושיח" הוא כתב עת רב תחומי בנושאי חינוך והוראה. כתב העת מקדם בברכה פרסום מאמרים בנושאים מגוונים וביניהם היבטים פסיכולוגיים, סוציולוגיים והיסטוריים של החינוך ובנושאי הוראה והכשרת מורים. כתב העת מיועד לקהל רחב של לומדים ומלמדים, אנשי חינוך ומדעי החברה העוסקים במגוון הרחב של הנושאים הסובבים את דיסציפלינת החינוך וההוראה.
להלן המחקרים המפורסמים בגיליון החדש:
שם מאמר | מחבר | צפייה |
העברה בין-דורית של סגנונות הוריים | יוסי יפה | לחצו כאן |
הערכת תכנית התערבות טיפולית בחשבון לילדי גן חובה לקראת כיתה א | מיקי חרמוני ואנאבל ליפסיק-פרידלנדר | לחצו כאן |
הקשר בין מיקוד שליטה, פרפקציוניזם ודחיינות אקדמית | שירי פרלמן-אבניאון ורוני הרדוף | לחצו כאן |
חינוך מיני – לשם מה? תרומתו של קורס במיניות האדם לפרחי הוראה |
אסתר פירסטטר ויהודית לפידות-ברמן | לחצו כאן |
טיפוח מודעות עצמית לתהליכי למידה בקרב תלמידים בכיתות יסוד: תובנות |
הדס הובר | לחצו כאן |
מבטן של המורות על דפוסי העצמה של מנהלת בית ספר: חקר מקרה |
אתי ברששת וליאורה נוטוב | לחצו כאן |
מעורבות אזרחית ומסוגלות חברתית בקרב בני ובנות נוער בחינוך הביתי בישראל: מחקר גישוש |
שירי פרלמן-אבניאון ומור גרייבסקי | לחצו כאן |
מפה, מצפן ו- :GPSמטפורות של הוראה ולמידה | אליעזר יריב | לחצו כאן |
תרומתם של סוגי הוראה שונים לזכירת עובדות הכפל בקרב תלמידות יסודי בחינוך הממלכתי-דתי |
שושי דורפברגר ורונית מלאכי | לחצו כאן |
A Map, Compass and GPS: Metaphors of Teaching and Learning | Eliezer Yariv | לחצו כאן |
Civic Engagement and Social Self-Effcacy among Homeschooled Youth in Israel: A Brief Report |
Shiri Pearlman-Avnion and Mor Grayevsky | לחצו כאן |
Evaluation of the “Therapeutic Intervention Program” in arithmetic for preschool children prior to entering 1st grade |
Evaluation of the “Therapeutic Intervention Program” in arithmetic for preschool children prior to entering 1st grade |
לחצו כאן |
Intergenerational Transmission of Parenting Styles |
Yosi Yaffe | לחצו כאן |
Self-Awareness of Learning Processes- Insights | Hadas Shelly Huber | לחצו כאן |
Sex Education: What for? The Effect of Sex Education Courses on Student Teachers |
Esther Firstater and Judith Lapid | לחצו כאן |
Teachers’ Perspectives on the Empowerment Practices of their School Principal: A Case Study |
Eti Barsheshet and Liora Notov | לחצו כאן |
The Contribution of Different Teaching Methods to Multiplication Fact Memorization Among Female Elementary National-Religious School Students |
Shoshi Dorfberger and Ronit Malachi | לחצו כאן |
The Relationship Between Locus-of-Control Perfectionism and Academic Procrastination |
Shiri Pearlman-Avnion and Roni Harduf | לחצו כאן |