"רב גוונים- מחקר ושיח" הוא כתב עת רב תחומי בנושאי חינוך והוראה. כתב העת מקדם בברכה פרסום מאמרים בנושאים מגוונים וביניהם היבטים פסיכולוגיים, סוציולוגיים והיסטוריים של החינוך ובנושאי הוראה והכשרת מורים. כתב העת מיועד לקהל רחב של לומדים ומלמדים, אנשי חינוך ומדעי החברה העוסקים במגוון הרחב של הנושאים הסובבים את דיסציפלינת החינוך וההוראה.
שם המאמר | שם המחבר | לחצו לקריאה |
ההכשרה המעשית להוראה: דגמים ואפשרויות | ||
שיתופי פעולה אקדמיה-שדה: תמונה מורכבת (חקר מקרה) |
ד"ר דיתה פישל, ד"ר סימה צ'רניאק וד"ר רונית ססונקר |
|
תרומתה של תוכנית ההכשרה המעשית "עמית אקדמיה" למסוגלות הניהולית של מנהלי המסגרות החינוכיות השותפות בה | ד"ר מירית שרון וד"ר פני שמעוני |
|
ההתנסות המעשית למקצוע ההוראה: המודל הקליני והמודל המסורתי | ד"ר שושי דורפברגר ופרופ' דיצה משכית |
|
סמינר- כיתה: מחקר הערכה בנושא שינוי שיטת הכשרת מורים בציבור החרדי | ד"ר ענת בארט וד"ר יצחק איזק |
|
הדרכה פדגוגית היברידית: קיוון להכשרה ולאימון | ד"ר חגית ענבר-פירסט וד"ר שירי אייבזו |
|
יישום שיטות הוראה חלופיות על ידי מורים: תפקיד ההתנסות המעשית וחשיבותה של הכשרת המורים | ד"ר חסן ח'לאילה |
|
סטודנטים שמתקשים בהכשרה להוראה: מאפיינים ודרכי סיוע | פרופ' אליעזר יריב |
|
בחזרה לבלוג: מתכשרות בשנת ההכשרה השלישית חוזרות אל בלוג ההתנסות בהוראה שניהלו בשנת ההכשרה הראשונה | ד"ר ליאת ביברמן-שלו |
|
מצפים למוכר ופוגשים את הזר: למידה, לחץ והתמודדות בתוכנית "אחרת" להכשרת מורים | ד"ר סמדר תובל וד"ר בבי טורניאנסקי |
|
"וַיֻּתַּן בֵּין הַשָּׁמַיִם וּבֵין הָאָרֶץ": אתגרים בהכשרה להוראת המקרא | ד"ר יהודית סלפטי-כהן וד"ר אסנת קליימן |
|