אילו תובנות, כלים וכישורים נדרשים בכדי להנהיג בימינו? מהן המיומנויות שיש לפתח בילדים, בני נוער וצעירים, בכדי שיהפכו לסוכני שינוי בקהילה? אילו כלים נדרשים על מנת להוביל שינוי ברשויות השונות ובקנה מידה ארצי? ובאלו דרכים ניתן למנף את המדיה החברתית בכדי לקדם אג'נדה חברתית?
האקדמית גורדון גאה להציג מסלול ייחודי לתואר ראשון המאפשר שילוב של עבודה עם לימודים אקדמיים ויישומיים, הבנויים באופן חוויתי, רלוונטי ויישומי. במסגרת לימודיהם, הסטודנטים ירכשו כלים מקצועיים, ידע ומיומנויות בהובלת תהליכים חינוכיים, תקשורתיים, אקדמיים וערכיים, כמו גם בהנחיית קבוצות ויעברו מסע לימודי מעצים.
התוכנית מעודדת מעורבות ומנהיגות קהילתית, ומקדמת את הסטודנטים ליצירת אינטראקציה עם גורמים ברשויות המקומיות על מנת לקדם את רעיונותיהם.
הלמידה מתקיימת באמצעות חוויות לימודיות וחברתיות, המפתחות יכולות למידה וחשיבה והתמודדות עם ניתוח של נושאים ומצבים מגוונים. הסטודנטים ילמדו מהי מנהיגות, ייקחו חלק בהובלת הפרויקט תוך התמקדות בעבודת צוות, בפיתוח חשיבה יצרתית חברתית וקהילתית, בטיפוח כישורי מובילות, ביזמות ובמנהיגות.
*סטודנטים בתוכנת זו אינם לומדים לתעודת הוראה. על כן, אינם משתתפים במבצע "אייפד חינם".
** בתעודת התואר יצוין התואר בחינוך חברתי קהילתי ולימודים כלליים. האשכולות לא יצוינו בתעודת התואר.
כחלק מהלימודים הכלליים, הסטודנטים יעמיקו באשכולות לבחירה *
תקשורת וניו מדיה | תרבות ישראל ומורשתו | הומניסטיקה (כולל ספרות עברית ומקרא) |
ובתוך האשכולות בנושאים כגון יזמות ופסיכולוגיה וחינוך
(פתיחת אשכול מותנית במספר נרשמים מינימלי)
הלמידה מתקיימת באמצעות חוויות לימודיות וחברתיות המפתחות יכולות למידה וחשיבה והתמודדות עם ניתוח של נושאים ומצבים מגוונים.
* בתעודה יצוין התואר בחינוך חברתי קהילתי ולימודים כלליים
הלמידה מתקיימת באמצעות חוויות לימודיות וחברתיות, המפתחות יכולות למידה וחשיבה והתמודדות עם ניתוח של נושאים ומצבים מגוונים. הסטודנטים ילמדו מהי מנהיגות, ייקחו חלק בהובלת הפרויקט תוך התמקדות בעבודת צוות, בפיתוח חשיבה יצרתית חברתית וקהילתית, בטיפוח כישורי מובילות, ביזמות ובמנהיגות.