להאזנה בספוטיפיי, לחצו כאן >>
תנ"ך על פי גישתו של א.ד גורדון
ד"ר צחי בלאו, ראש החוג לתרבות ישראל ומורשתו
רבותי ההסטוריה חוזרת
מה בין הצהרת כורש, הצהרת בלפור וימינו אנו?
ד"ר לאה יעקבזן וד"ר צחי בלאו
טיפוח לומד עצמאי
ד"ר הדס שלי הובר - ראשת החוג לתקשורת
כיצד מתמודדים עם מצוקות של ילדים?
פרופ' אליעזר יריב
מהי רווחה נפשית?
ד"ר צביקה רייטר, ראש החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
האושר הוא שם או כאן?
ד"ר צביקה רייטר, ראש החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
מערכת החינוך לאן?
ד"ר איבנה רטנר, החוג לתקשורת ומפמ"רית קולנוע ומדיה במשרד החינוך
מרכיבי הכוונה עצמית בלמידה
ד"ר הדס שלי הובר - ראשת החוג לתקשורת
המחשבות שלנו
ד"ר צביקה רייטר, ראש החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
למה אנו חושבים בדר"כ שלילי?
ד"ר צביקה רייטר, ראש החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
המוח הגמיש - אימון לאושר
ד"ר צביקה רייטר, ראש החוג לניהול וארגון מערכות חינוך
להאזנה בספוטיפיי, לחצו כאן >>
הלימודים לתואר שני באקדמית גורדון מיועדים לאנשי חינוך והוראה ולבעלי תואר ראשון בתחומים קרובים אשר מעוניינים לרכוש ידע מעמיק (תאורטי ומעשי) בתחומי חינוך וחברה. מטרת הלימודים לתואר שני היא להצמיח מומחים בעלי הבנה רחבה של נושאים מרכזיים בתחומם, ראייה מערכתית וחשיבה ביקורתית ומתוחכמת. בוגרי התואר השני צריכים להיות מסוגלים לספק מענה רחב לשלל האתגרים הקיימים במערכת החינוך לגווניה.
התואר השני מאפשר התפתחות אישית ומקצועית בתחומים דוגמת ניהול, ריכוז, הדרכה, פיתוח למידה ועוד. הלימודים מעניקים לסטודנטים כלֵי חשיבה, תכנון, אבחון ויישום מגוונים המאפשרים להם להוביל מערכות, להנחיל ידע ולפתח תהליכים פורצי דרך במערכות מגוונות. התואר השני פותח בפני הסטודנטים עולם תוכן מעמיק, מעשיר ומאתגר, והודות לכך מתאפשר להם לעשות את הצעד הבא בכיוון שבחרו.
1. יחס אישי לכל לומדת ולומד.
2. אפשרות לבחור נתיבי התמחות המעניקים ארגז כלים ותעדות התמחות הנוספת לתואר.
3. התוכניות מותאמות לאנשים עובדים. לרוב יום בשבוע. חלק מהמסלולים מתקיימים בשנה אחת (כולל קיץ) וחלק בשנתיים. בחלק מהחוגים ניתן לבחור בין לימודי בוקר וערב.
4. מרצים מקצועיים, מומחים בתחומם.
5. מוניטין האקדמית גורדון!