דבר נשיא המכללה |
|
1
|
דבר המערכת |
|
2
|
תפיסת ההוראה בקרב אנשי חינוך
|
|
ד"ר אסתר פירסטטר
|
האם טוב היות האדם לבדו?- עמדתן של גננות כלפי תפקידן כמחנכות יחידות בגני חובה
|
9
|
ד"ר נילי מנדלסון
|
תפיסת הדימוי המקצועי של מורים למתמטיקה בעיני עצמם בזיקה למיצב החברתי של מקצוע ההוראה
|
34
|
ד"ר דיצה משכית
תהליכי למידה וחשיבה
|
עמדות של מורים כלפי שינויים פדגוגיים ותפיסתם של המורים את ההוראה כפרופסיה: קשרים שהם מהות |
82 |
ד"ר אליעזר יריב
|
למידה עצמית מכוונת "תחנות" |
127
|
ד"ר איליה סניצקי, ד"ר בת שבע אילני וד"ר ראיסה גוברמן
|
על חשיבה אלגברית של מורים עתידיים למתמטיקה בבית הספר היסודי: הבנות של הכללה |
156
|
ד"ר דניאלה זבידה ורינה כהן
תקשורת ותרבות
|
פרספקטיבה פרסיאנית ותהליך הלמידה |
178
|
ד"ר מירן בוניאל-ניסים וד"ר מיכל דולב-כהן
|
ילדים כותבים...על קירות: תרבות הפייסבוק |
207
|