"רב גוונים- מחקר ושיח" הוא כתב עת רב תחומי בנושאי חינוך והוראה. כתב העת מקדם בברכה פרסום מאמרים בנושאים מגוונים וביניהם היבטים פסיכולוגיים, סוציולוגיים והיסטוריים של החינוך ובנושאי הוראה והכשרת מורים. כתב העת מיועד לקהל רחב של לומדים ומלמדים, אנשי חינוך ומדעי החברה העוסקים במגוון הרחב של הנושאים הסובבים את דיסציפלינת החינוך וההוראה.
להלן המחקרים המפורסמים בגיליון החדש
שם המאמר | מחבר | צפייה |
הגיליון המלא | לחצו כאן | |
אתגר ההוראה במערכת ההשכלה הגבוהה: הכשרת הסגל החדש | אליעזר יריב והדס שלי- הובר | לחצו כאן |
טובים השניים מן האחד: חוויות ועמדות של פרחי הוראה במדעים בעקבות התנסותם בהובלת למידה מבוססת פרויקטים בבית ספר יסודי | דינה ציבולסקי, עתר עוז | לחצו כאן |
הוראה בקורסי חינוך בהשראת הגישה היוטגוגית: מחקר עצמי | אמנון גלסנר | לחצו כאן |
סדנת החממה כדגם פדגוגי דמוקרטי של הכשרת מורים | רביב רייכרט | לחצו כאן |
הוראה דיאלוגית באקדמיה: קשיים, אתגרים והזדמנות ללמידה ביקורתית, פעילה ומעורבת | רבאח חלבי | לחצו כאן |
הוראה ולמידה פעילה באמצעות דיבייט | יורם רבובסקי | לחצו כאן |
מודל להוראה מבוססת דילמות מוסריות: עקרונות וממצאים ראשוניים | רוקסנה רייכמן | לחצו כאן |
סטודנטים מעריכים למידה מבוססת פרויקטים (PBL) באמצעות כנס אקדמי – כלי דידקטי להטמעת מיומנויות של הוראה, חקר והפצת ידע | ניצה שוובסקי ומירית שרון | לחצו כאן |
לפרוץ את גבולות ההערכה באקדמיה: הצעת קווים מנחים להערכת הלמידה | עדי לוי-ורד | לחצו כאן |
מראה דו-צדדית: מקומה של למידת עמיתים בהבניית הלמידה של הסטודנט במסגרת קבוצתית בתוכנית עמית אקדמיה במכללת גורדון | מירית שרון, פני שמעוני, ליאת סובולב-מנדלבאום, מיכל קופר, פאני אלזרע, כואכב סיף, מירי הילאי, באסמה חלבי, אורנה כץ |
לחצו כאן |
מתחילים בשנה א:' תרומתה של למידה מבוססת פרויקטים להכשרת מורים במכללה האקדמית לחינוך על-שם קיי | תרצה לוין, יהודית סלפטי-כהן | לחצו כאן |
Click | Eliezer Yariv, Hadas Shelly- Huber | The challenge of teaching in higher education: Training new staff members |
Click | Dina Tsybulsky, Atar Oz | Two heads are always better than one Experiences and attitudes of pre-service science teachers mentoring PBL |
Click | Amnon Glassner | Using a heutagogical approach in teaching at higher education courses: A self-study |
Click | Raviv Reichert | The incubator workshop as a democratic pedagogical model of teacher training |
Click | Rabah Halabi | Dialogic teaching in the higher education Difficulties, challenges and the opportunity for critical, active and engaged learning |
Click | Yoram Rabovsky | The debate as an active teaching and learning method |
Click | Roxana G. Reichman | A model of teaching based on moral dilemmas: Principles and preliminary findings |
Click | Nitza Schwabsky, Mirit Sharon | Students evaluate PBL via academic conference – a didactic tool for the assimilation of teaching, research and knowledge dissemination skills |
Click | Adi Levy-Vered | Breaking the assessment limits in academy: Suggested guidelines for learning assessment |
Click | Mirit Sharon, Fany Shimoni, Liat Sobolev-Mandelbaum, Michal Cooper, Fani Alezra, Kawakib Safe, Miri Hilai, Basima Halabi, Orna Katz |
A two-way mirror: The role of peer learning in the program “Amit-Academy” at Gordon College of Education |
Click | Teresa Lewin, Yehudit Salfaty Cohen | The challenge of project-based learning for first year students in teacher training program at Kaye Academic College1 for Education |