"רב גוונים- מחקר ושיח" הוא כתב עת רב תחומי בנושאי חינוך והוראה. כתב העת מקדם בברכה פרסום מאמרים בנושאים מגוונים וביניהם היבטים פסיכולוגיים, סוציולוגיים והיסטוריים של החינוך ובנושאי הוראה והכשרת מורים. כתב העת מיועד לקהל רחב של לומדים ומלמדים, אנשי חינוך ומדעי החברה העוסקים במגוון הרחב של הנושאים הסובבים את דיסציפלינת החינוך וההוראה.
להלן המחקרים המפורסמים בגיליון החדש.
שם המאמר | שם המחבר | לחצו לקריאה |
תהליכי הכשרה, למידה ופיתוח של מורים | ||
האם תוכנית הלימודים ומאפייני סביבת הלמידה בהכשרת מורים קשורים לתחושת ההתנסות המעשית של פרחי ההוראה? | פרופ' נגה מגן-נגר וד"ר חוה וידרגור |
|
שלב הכניסה להוראה: תפיסות של מתמחים ועובדי הוראה חדשים את תהליכי החונכות והליווי האישי ותהליכי הקליטה במערכת החינוך | ד"ר שושי דורפברגר ופרופ' דיצה משכית |
|
ממדים המנבאים את מסוגלות הגננת לקבל החלטות מערכתיות | ד"ר ניצה שוובסקי ופרופ' נגה מגן-נגר |
|
עמדות סטודנטים לגבי הערכה עצמית | ד"ר הדס שלי-הובר, ד"ר צחי בלאו ופרופ' נגה מגן-נגר |
|
לטוב ולרע - תגובות סטודנטים למעבר ללמידה מרחוק בעקבות מגפת הקורונה | ד"ר אסנת ארגמן, פרופ' חנה שחר ופרופ' ליהוא זיסברג |
|
טכנולוגיות הוראה ולמידה | ||
אתגרים בלמידה שיתופית מקוונת: מחקר הערכה מקדם הצלחה | פרופ' מירי שינפלד |
|
הקשר בין התנסות בסימולציות לניהול קונפליקט לבין גיבוש זהות מקצועית של סטודנטים לחינוך | ד"ר פנינה שטיינברג |
|
כלי הערכה להדרכה פדגוגית של סטודנטיות להוראה לשילוב תוכן דיגיטלי בשיעוריהן | ד"ר אריאלה לונברג, לימור הררי ודוידה פולק |
|
לקראת קמפוס וירטואלי: שלוש גישות לשילוב מציאות מדומה בהשכלה הגבוהה | ד"ר איליין חוטר, ד"ר אילן נגר, ד"ר חוה וידרגור וד"ר איסמעיל סלמאן |
|