ראשת החוג לחינוך המיוחד, מרצה ומדריכה בחוג לחינוך מיוחד, מדריכה במסגרות החינוך המיוחד ובעיקר במסגרות כו"ח (כבדי שמיעה וחרשים). מרצה בדידקטיקה ובקורסים שונים במוקד כו"ח (מוקד לקויות השמיעה) בתואר הראשון ומרצה לתקשורת בין אישית, הנגשת תוכניות בכיתה הטרוגנית ומהוראה להנחייה, בתואר השני. בוגרת גורדון בחוג לחינוך המיוחד.
מרצה וחוקר במכללה, הקים ועורך את כתב העת ילדות: עיון ומחקר בתרבות ילדים. מלמד קורסים שונים בספרות עברית והשוואתית ובספרות ילדים, לצד קורסים העוסקים בדמות ה"אחר", במיתולוגיה היוונית ובתרבות פופולרית. חוקר ספרות נשים, ספרות שואה וספרות ילדים ונוער. בין כתביו מחקרים העוסקים בתגובות קוראים לטקסטים, בקריאות פמיניסטיות, קוויריות ופוסט-קולוניאליסטיות של סיפורים, וכן מחקרים סטרוקטורליסטיים הבוחנים ז'אנרים שונים, ולדוגמה – רומן הבעיה הגרפי לבני נוער, ספרי פעוטות, וצ'יק ליט. מספריו: אלימויות: על ייצוגיה של האלימות בספרות העברית החדשה (הוצאת רסלינג) ואל עצמה: עיונים ביצירתה של גלילה רון-פדר-עמית (הוצאת מודן). כותב ביקורות ספרות בכתבי עת ובעיתונים שונים.
קלינאית תקשורת, מרצה וחוקרת. מומחית בטיפול בילדים ונוער עם לקויות מורכבות, לקויות תקשורת, שפה, דיבור ושמיעה. חוקרת חשיבה יצירתית, מיומנויות קוגניטיביות המעורבות בפתרון בעיות יצירתי, ותופעת ההארה הידועה כרגע ה"אהה!" או "אאוריקה". מאמינה שבכל אדם שוכנת הגדולה ללמוד, להתפתח ולהגשים, בין אם הוא המורה או התלמיד, המטפל או המטופל.
מרצה ותרפיסטית באומנות. תחומי המחקר של עינב הם: אומנות ככלי טיפולי, הבנת ציורי ילדים וביטוי מצבים רגשיים באומנות. נושא הדוקטורט של עינב: העברה בין דורית של הלם קרב וביטויה בציור משפחה.
מומחיות בתחומים של טכנולוגיות בחינוך, דידקטיקה בחינוך המיוחד, שילוב והכלה. בעלת תואר שלישי בפילוסופיה וחוקרת בתחום עיבוד מידע חברתי ומולטימדיה בקרב תלמידים עם מוגבלות שכלית. בעלת תואר שני במנהל ציבורי למנהלים ובחינוך מיוחד. רואה חשיבות בשיח מפרה בין האקדמיה לשטח, לכן גם מובילה ניסוי בבית ספר לחינוך מיוחד.
מרצה בחוג לחינוך מיוחד ולגיל הרך. רכזת מסלול הסדנאות להוראה מותאמת בתוכנית הסבת האקדמאים בחינוך המיוחד. ראש החוג לתקשורת והמרכז ללמידה פעילה ומערבת. תחומי המחקר שלה הם הכוונה עצמית בלמידה, טיפוח לומד עצמאי בחינוך הרגיל והמיוחד, שיפור חשיבה, מטה-קוגניציה, ויסות עצמי ומודלים לפיתוח שיח אורייני בשפה ומתמטיקה. יש לה ניסיון כיועצת לקבוצות הורים ותלמידים לטיפוח למידה עצמאית. וויסות עצמי. ד"ר הובר יצרה תוכניות למידה רבות כולל סדנה מקצועית העוסקת בלמידה עצמאית, מודעות עצמית ואינטליגנציה רגשית. התכנית שלה מתקיימת בחינוך פורמלי ובקבוצות לא פורמליות בגילאי 4-6 וכן בני 12 ומעלה, כולל הוריהם, מורים מדריכים סגלי הוראה באקדמיה ומחוצה לה.
מומחית בתחום כו"ח- כבדי שמיעה וחרשים. מחקריה העיקריים מתמקדים בילדים חרשים וכבדי שמיעה. עוסקת גם בתחומי שילוב והכלה של תלמידי החינוך המיוחד ויחסי מורה-הורה-תלמיד.
מרצה בחוג לחינוך מיוחד ובחוג לגיל הרך, מדריכה בסדנאות ההוראה. מדריכה ומומחית תחום לקויות למידה במתי"א חדרה, משרד החינוך. מומחית באבחון וטיפול לקויי למידה. תחומי התמחות: אוריינות, תהליכי קריאה וכתיבה; הערכה וטיפול; לקויי קריאה; תחום מחקר: העברת מיומנויות משפה ראשונה לשנייה, תוכניות התערבות בשפה שנייה.
מ.א. בניהול מצבי חירום ואסון. מומחית תחום הפרעות נפשיות במשרד החינוך. פסיכותרפיסטית ומנחת קבוצות. מטפלת באמצעות בעלי חיים. יועצת לאנשי מקצוע והורים בתחומי בריאות הנפש והרווחה.
תחומי עניין והתמחות שלי, הם: הכוונה עצמית וטיפוח תחושת ה Well-Being בקרב מורים מתחילים, למידה חברתית-רגשית, רב-תרבותיות והצלחה אקדמית, תכנון תוכניות לימודים, וניהול דיאלוג מצמיח ומעצים. בחוג לחינוך מיוחד מלדמת: • הוראת הקריאה בחינוך מיוחד. • הוראת החשבון בחינוך מיוחד. • מדריכה בסדנאות לימודיות-טיפוליות באבחון דידקטי.
המומחיות העיקרית שלי היא אבחון וטיפול בלקויות למידה, במסגרתה אני מרצה לקורסים וסדנאות בתחום הוראת הקריאה, עם התמחות מיוחדת בקריאה וכתיבה בשפה הערבית. במסגרת המומחיות השנייה אני מדריכה פדגוגית בחוג לחינוך מיוחד. בלימודי הדוקטורט, אני חוקרת שימוש בשפה רגשית אצל רב לשוניים עם שיטות מחקר ייחודיות ומעניינות מאוד.
דוקטורנטית בחוג לחינוך מיוחד - אוניברסיטת חיפה. מומחיות : לקויות למידה, הוראה מותאמת - אבחון וטיפול - אסטרטגיות למידה בשפה ובחשבון. תחום המחקר - תפקודי קוגניטיביים ושפתיים בקרב חירשים.
מרצה ומדריכה במסלול לחינוך מיוחד. מומחית בתחום השפה: אבחון וטיפול בקריאה וכתיבה. מדריכה פדגוגית, מדריכה סדנאות הוראה מתקנת בקריאה כתיבה ומנחת סטאז' חינוך-מיוחד. מסייעת לסטודנטים לקויי למידה באסטרטגיות למידה. מקום עבודה נוסף: מתי"א חיפה: ראש תחום שפה, אחראית השמת כוח-אדם.
בעלת תואר ראשון בחינוך מיוחד, תואר שני בהוראה ולמידה במערכות משלבות ומאבחנת דידקטית. מרצה ומדריכה פדגוגית בחוג לחינוך מיוחד במכללה, מנחת סדנאות סטאז ומורים חדשים ומחנכת כיתת חינוך מיוחד. "מילה טובה, מבט רך וחיוך שבא מהלב- יש בכוחם להשפיע רבות ולחולל פלאים" וילאם האזליט