המטרה: הבניית תהליך הוליסטי להקניית למידה עצמאית מיטבית.
השלבים:
מעורבות ישירה בלמעלה מ- 90 קורסים בכל החוגים תואר ראשון ושני במכללה
(שיטות מחקר, סוגיות נבחרות בניהול בית ספר, טכנולוגיות בלמידה ובחינוך, לשון חברה ותקשורת, סדנת הוראה, תקשורת ושיווק דיגיטלי, הבעה והבנה בכתב ובע"פ, סדנת הוראה בתקשורת, סמינר מתפתח, אתיקה מקצועית של עובד החינוך, סדנה בהוראת ספרות, המקרא בראי האמנות, יסודות בלמידה ובהוראה תואר ראשון, סמינריון מנהיגות בחינוך, יסודות הדקדוק האנגלי, תקשורת בין אישית, סוגיות בניהול בית ספר, מבוא לנבואה, דיאלוג דרך מדיה, ייצוגי קבוצות ומיעוטים, דיאלוג מהספרים, ערכים במקרא, ועוד ועוד...)
תכנון ופיתוח פעילויות במרחב העירוני.
-מכון מופ"ת.
-משרד החינוך
-המרכז למצוינות בהוראה והמרכז לחדשנות
-המרכז הארצי לקידום HighTecHigh בהשכלה הגבוהה בישראל.
-פיתוח מחווני הערכה חלופית.
למידה המחוברת לפעימות החיים (בשן, 2012)
חיבור טבעי בין המרחב הבית ספרי למרחב הקהילתי – עירוני.
תכני הפרויקטים והתוצרים מתבססים על "חיבור לעולם האמיתי" וזקוקים למרחב הממשי.
הסביבה מזמנת מקורות מידע משמעותיים: מרכיבים פיסיים, רעיוניים ואנושיים.
מיומנויות הלמידה מאפשרות למרחב "החיצוני" להיות מעורב באופן הלמידה ובתוכנה.
חקר בדרכים מגוונות, צורך במומחים, עבודה בקבוצות, פרזנטציות, משוב ועוד