תואר שני בחינוך M.Ed
.M.Ed בחדשנות וטכנולוגיות בחינוך
.M.Ed בניהול וארגון מערכות חינוך
.M.Ed בחינוך משלב
.M.Ed בהדרכה, הנחייה ולמידה
.M.Ed בהוראת המתמטיקה
.M.Teach תואר שני ותעודת הוראה
M.Ed. - Management and Organization of Education Systems
נהלים, תנאי קבלה ותהליך ההרשמה
צרו קשר: סגל התואר השני
צפו: סטודנטים ממליצים על תואר שני
עידן חדש בתואר השני
  • ד"ר רונן קספרסקי - ראש החוג

    ראש החוג לתואר שני חינוך משלב באקדמית גורדון. תחומי המחקר שלי נוגעים לשלושה תחומים מרכזיים: לקויות למידה, טכנולוגיות בחינוך ומיומנויות חברתיות רגשיות (מח"ר) או בלועזית SEL (Social Emotional Learning). לפני מספר שנים פיתחתי שאלון SEL למורים. השאלון שנקרא EduSEL, זכה להכרה עולמית ותורגם לאנגלית, ערבית, טורקית, סינית ספרדית ופורטוגזית.
  • פרופ' דיצה משכית

    פרופ' באקדמית גורדון ומלמדת בלימודי התואר השני. היא עורכת של כתב העת השפיט ״רב גוונים: מחקר ושיח״ ומנחה בלימודי הפוסט דוקטורט במכון מופת. תחומי התמחותה עוסקים בהדרכה ופרוסים על רצף ההתפתחות המקצועית של עובדי הוראה החל משלבי ההכשרה דרך הכניסה להוראה., ההתפתחות לאורך כל שלבי הקריירה ותהליכי הדרכה בשלבים השונים . בנוסף היא מתמקדת במיומנויות SEL ועולם הרגשות של עובדי הוראה ומדריכים.
  • פרופ' חוה וידרגור

    מרצה בכירה במכללה האקדמית גורדון בתכניות התואר השני. היא בעלת תואר ראשון בספרות אנגלית והוראת השפה, תואר שני במנהיגות חינוכית ותואר שלישי בהוראה למידה והכשרת מורים מאוניברסיטת חיפה בתחום הוראת והכשרת מורים למחוננים. תחומי המחקר שלה עוסקים בתכנון לימודים, אסטרטגיות הוראה חדשניות, סביבות למידה מעורבות משולבות טכנולוגיה וחינוך מחוננים. היא משתתפת בקביעות בכנסים בינלאומיים ומוזמנת להרצות בסדנאות והרצאות עוגן. חוה כתבה עשרות מאמרים בירחונים בינלאומיים, מכהנת בועדות שיפוט של מספר ירחונים בינלאומיים וערכה וכתבה חמישה ספרים. המודל הרב ממדי לבניית תכניות לימודים שאותו פיתחה מדגיש למידה בקהילות חשיבה ופיתוח אוריינות חשיבת עתיד. המודל בגישת למידה סביב פרויקטים ופתרון בעיות משלב סביבות למידה וטכנולוגיות מתקדמות ברמות חשיבה גבוהות ומיושם במספר גדל והולך של בתי ספר בארץ ואף במקומות שונים בעולם. כמו כן, חוה מנהלת את התכנית להכשרת מורים מחוננים בגורדון ופיתחה נתיב להוראת מחוננים בתואר השני תחת חינוך משלב הכולל מחקר, קורסים אקדמיים ותעודת התמחות בהוראת מחוננים ומצטיינים בשיתוף עם משרד החינוך.
  • ד"ר מרב מדמוני אזולאי

    יועצת חינוכית ומטפלת זוגית ומשפחתית מוסמכת, עם התמחות בתיאום הורי (במקרים של גירושין בקונפליקט גבוה) ובוגרת התוכנית לטיפול מיני מבית החולים שיבא. עד לשנת הלימודים תשפ"ד שימשתי כדקנית הסטודנטים וכממונה על מניעת הטרדה מינית באקדמית גורדון. אני מלמדת במסלולי התואר הראשון והשני באקדמית גורדון, בקורסים הנוגעים להדרכה, חינוך משלב, ילדים בסיכון, תקשורת בינאישית ושיתוף הורים בתהליכי שילוב. בנוסף, אני מרצה לטיפול משפחתי בבית הספר לעבודה סוציאלית באוניברסיטת אריאל. אני מטפלת זוגית ומשפחתית בתחנה לטיפול זוגי ומשפחתי בעמק חפר. אני מאמינה שבתחום הטיפולי תמיד יש מקום להמשיך ללמוד ולהתפתח, ולכן השנה אני מגשימה חלום אישי וחוזרת ללימודים כסטודנטית לתואר שני בעבודה סוציאלית באוניברסיטת חיפה.
  • ד"ר אנאבל ליפסיק פרידלנדר

    למדה BA בחינוך ומדעי המדינה , MA בניהול מערכות חינוך , עשתה את עבודת הדוקטורט בחינוך בנושא הגירה וחינוך ובנוסף היא בעלת תעודת הוראה במדעי החברה. מלמדת במכללת גורדון בהנאה רבה, שיטות מחקר וסטטיסטיקה בתואר ראשון ושני, מדידה והערכה בהסבת אקדמאים ובתעודת הוראה לספרדית ומנחה סמינריונים בתואר השני. אנאבל מעורבת במגוון מחקרים ופרויקטים בנושאי חינוך ובריאות. היא פרסמה מספר מחקרים הנוגעים למדיניות כלפי ילדי עובדים זרים, בריאות וחינוך ילדים בגיל הרך ובפיתוח והערכה של מיומנויות רכות. היא מתגוררת בזכרון יעקב עם בעלה ושלושת ילדיה. פעילות הפנאי המועדפת עליה היא התנדבות. אנאבל מתנדבת בחמש עמותות וארגונים, היא חברה בוועד המנהל של עמותת "רוח נשית" עצמאות כלכלית לנשים נפגעות אלימות וגם משתתפת בפרויקט של רשות הטבע והגנים ל"הצלת צבי ים".
  • ד"ר לירון און

    פסיכולוג חינוכי מומחה, מנחה קבוצות, מחנך למיניות ומגדר ואיש חינוך, מתגורר בזיכרון יעקב, נשוי ואב לארבעה. במסגרת עבודתי בשדה החינוכי כמרצה אני משלב את הידע ותפיסת העולם הפסיכולוגית ואילו בעבודתי כמטפל אני ער לחשיבות ביסוס הערכים והנוכחות ההורית והחינוכית למען חיזוק חוסנם ובריאותם הנפשית של מטופלי. אני מרצה באקדמית גורדון בתואר השני בחוג להדרכה ובחוג לחינוך משלב. כהורה לילד עם צרכים מיוחדים אני רואה שליחות בעבודתי בתחום השילוב וכמי שמלמד ועוסק בפועל בהדרכה שנים ארוכות אני מלמד בהתלהבות את רזי ההדרכה ובעיקר מבקש "להדביק" את הסטודנטים.ות בתשוקתי לתחום חיוני זה. בנוסף לעבודתי במכללה אני משמש כראש התמחות מהוראה להנחיה באקדמיה במכון מופ"ת ומטפל במתבגרים, הורים ומבוגרים בקליניקה פרטית.
  • ד"ר שירן גרמן בן-חיון

    מרצה בתואר השני בחוגים לניהול מערכות חינוך, חינוך משלב וחדשנות. חוקרת מגוון נושאים חשובים ורלוונטים לימינו כגון זכויות ילדים בעידן הדיגיטלי, הוראה ולמידה בעידן המקוון, פסיכולוגיה חיובית, אלימות כנגד מורים ותהליכי ניהול במערכת החינוך. נשואה ואמא לשני בנים, אני אוהבת מאוד פעילויות פנאי כמו קריאת ספרים, טיולים ובישול.
  • ד"ר מירית שרון

    ראשת החוג להדרכה, הנחייה ולמידה באקדמית גורדון. מרצה ומנחה סמינריון מתפתח לעבודת גמר בחוג להדרכה, הנחיה ולמידה; מלמדת 'תקשורת בין אישית' בחוג לניהול וארגון מערכות חינוך ובחוג לחינוך משלב. במשך שנים רבות הייתי מורה ומחנכת ורכזת חינוך חברתי בבית ספר יסודי. בדרכי באקדמית גורדון הייתי מדריכה פדגוגית לסטודנטיות במסלול בית - הספר היסודי, מרכזת תחום דידקטיקה כוללת וראש תוכנית ההכשרה 'עמית אקדמיה'. אני בוגרת הפקולטה לחינוך באוניברסיטת חיפה בתחומים ייעוץ חינוכי ואמנות יצירה. תחומי המחקר בהם אני עוסקת הם הכשרת מורים וגננות בדגש על היבטים של מסוגלות, אמון, ואמפתיה. בנוסף, אני מתעניינת במסד הערכי של חינוך לאזרחות ואזרחות טובה בקרב ילדים צעירים בעולם ההדרכה, החינוך וההוראה - עליהם התבסס מחקר הדוקטורט שלי. אני מאוד אוהבת לצייר. גרה בחיפה, עיר הולדתי.
  • ד"ר שוש דוידסון

    מרצה בכירה בחוג בחוג לחדשנות וטכנולוגיות בחינוך, מלמדת בחוג בקורס לשיטות מחקר איכותניות למתקדמים, מחקר איכותני. ראש יחידת עבודות הגמר האיכותניות בתואר השני, באקדמית גורדון השלימה תואר שלישי באוניברסיטת חיפה, בהנחיית פרופ' תמר כתריאל ופרופ' נירית בירד-דוד. תחומי המחקר שלה הם ילדות, נעורים והורות בתרבות הצריכה. במחקריה כתבה על מעריצות של להקת פופ, על ויכוחים בין הורים ומתבגרים בנושאי קניות וצרכנות (כמה אני מתחשב בהורים, וגם מתחשבן איתם), על דמות הילד בפרסומות ישראליות, על התמודדותן של גננות ישראליות עם קבוצות הווטסאפ של ההורים (ומה זה עושה למקצוע), על כניסת תכניות מסחריות למערכת החינוך ועוד. פרויקט חדש שלה ישאל מה אנחנו מלמדים את הילדים שלנו על כסף ועל כלכלה? הפרק הראשון מתמקד בצרכנות ״מבטן ומלידה״: ביקורים של אמהות ונשים בהריון בתערוכת מוצרי תינוקות.
  • ד"ר אימי לב

    בעלת תואר שלישי בתקשורת בהתמחות של תקשורת-בריאות מאוניברסיטת אוהיו בארה"ב. היא עוסקת בתחומים שונים של תקשורת בהקשרים של בריאות ובכללם מדיה חדשים, פרטיות, ושימוש בגישות של שיווק חברתי לקידום נושאי בריאות וחברה. ד"ר לב שימשה כחוקרת ויועצת בצוות המחקר והשיווק החברתי של 'אפשריבריא'- התכנית הלאומית לחיים פעילים ובריאים בישראל. היא מלמדת קורסי תקשורת, שיטות מחקר בגישה איכותנית וכתיבה אקדמית.
  • ד"ר שושי דורפברגר

  • ד"ר אסתר פירסטטר

    עמדתי בראש החוג לחינוך משלב עד סוף תשפ"ד, במשך 14 שנים. בחיי המקצועיים שילבתי שני מסלולים שונים. בהכשרתי כפסיכולוגית חינוכית מומחית עבדתי כ30 שנים כפסיכולוגית בבתי ספר ובגני ילדים. עבודתי כללה אבחונים לילדים, ייעוץ והדרכה להורים, למורים ומנהלים. עבדתי במסגרות הן של חינוך רגיל, מיוחד ומשלב. במקביל עבדתי, ועדיין עובדת, יותר מ35 שנים כמרצה במכללות להוראה. פה במכללת גורדון בה אני רואה את העוגן והבית. הרציתי בתואר הראשון בקורסים לפסיכולוגיה וחינוך מיוחד: פסיכולוגיה של הגיל הרך, לקויות למידה בגיל הרך, מבחנים פסיכולוגים וסמינריון: שילוב הילד המתקשה בגן הרגיל. שימשתי גם כמדריכה פדגוגית במסלול חינוך מיוחד בגיל הרך . בתואר השני אני מלמדת בחוג לחינוך משלב וכן בחוג להדרכה. אני מאמינה שהשילוב בין עבודתי כפסיכולוגית חינוכית, כמרצה ומדריכה פדגוגית מאפשר לי להביא לסטודנטיות את הידע והמעשה בתחום העבודה עם ילדים עם צרכים מיוחדים, את ראיית חשיבותו של השילוב וההכלה, את החשיבות בשיתוף פעולה בין מחנכים ומשפחות לקידומם של כל הילדים.
  • ד"ר אירית בנין

    "הוראה אינה מילוי מיכל, אלא הבערת שלהבת" (ויליאם ב.ייסט). אני מאמינה שתפקיד ההוראה היא להבעיר את השלהבת, כלומר הסקרנות, המעורבות, התשוקה וההנאה מהלמידה, בקרב הלומדים. לכן, אני שמחה שיש בחלקי הזכות לפגוש ולטפח פרחי הוראה שבליבם בוערת שלהבת ויש ביכולתם להבעיר את השלהבת בקרב תלמידיהם. פרחי הוראה כאלה אני פוגשת באקדמית גורדון כראש תכנית רג"ב, תכנית לסטודנטים מצטיינים וכמרצה ומדריכה פדגוגית בחוג לחינוך מיוחד בתואר ראשון ובתואר שני. מעבר לתפקידי באקדמית גורדון, אני גם מרצה ומובילה את תחום הפרקטיקום בחוג לחינוך מיוחד באוניברסיטת חיפה. לצד עבודתי האקדמית, אני רואה חשיבות רבה בקשר ישיר עם השדה החינוכי. לפיכך, אני מובילת ניסוי בבית הספר הניסויי "גניגר" בחיפה, המיועד לתלמידים עם מוגבלות שכלית התפתחותית. הניסוי מהווה תכנית התערבות המבוססת על מחקר הדוקטורט שלי, העוסק בהיבטים שונים של עיבוד מידע חברתי.
  • ד"ר ריטה חורי

    מרצה במגוון תוכניות, מכשירה מאמנים (קאוצ'רים) באימון אישי ומאמנת אישית, מאמנת בהפרעות קשב וריכוז ומאמנת ארגונית עסקית. השכלה: תואר ראשון בעבודה סוציאלית, תואר שני בחינוך מיוחד ובייעוץ חינוכי ותעודת הוראה בחינוך המיוחד, תואר שלישי בחינוך מיוחד. בעבר ניהלתי בית ספר תיכון לתלמידים ליקויי למידה, ניהלתי מרכז לאבחון וטיפול בילדים ומבוגרים עם הפרעות קשב, הייתי ראש החוג לחינוך מיוחד במכללת סכנין. ניהלתי מערך לפיתוח מקצועי למורים בחינוך המיוחד באזור הצפון. חברה בדירקטוריון במכללה טכנולוגית נוף הגליל ובוועדת ביקורת באקדמית בראודה בכרמיאל. בנוסף, הייתי יו"ר תנועה חברתית לקידום חיים משותפים.
  • ד"ר סווטה רוברמן

    אני בעלת תואר שלישי במדעי החברה (אנתרופולוגיה וסוציולוגיה) מטעם האוניברסיטה העברית ובעלת ניסיון רב בהוראה ובמחקר. במהלך השנים עסקתי בחקר סוגיות חברתיות מגוונות בישראל ובחו"ל, הן במסגרת עבודה עצמאית והן כחלק מצוותי מחקר ישראליים ובינלאומיים. ביצעתי מחקרים אתנוגרפיים נרחבים ופרויקטים יישומיים ונטלתי חלק במחקרי הערכה. משנת 2014 אני עוסקת בתחום החינוך. מלמדת קורסים בתחומים הבאים: חינוך משלב, חינוך לרב-תרבותיות, שילוב מהגרים/עולים במערכת החינוך, אתנוגרפיה של כיתה ושל בית ספר, אי-שוויון במערכת החינוך, סוציולוגיה של הורות ומשפחה, שיטות מחקר איכותניות. אני מתמחה בעיצוב, בביצוע ובליווי פרויקטים מחקריים בשיטה איכותנית לאנשי החינוך, טיפול ובריאות הציבור.
  • פרופ' שי רודין

    מרצה וחוקר במכללה, הקים ועורך את כתב העת ילדות: עיון ומחקר בתרבות ילדים, ומכהן כראש החוג לחינוך לגיל הרך. מלמד קורסים שונים המשלבים בין תרבות, ספרות וחינוך להכלה. מחקריו מתמקדים באופן בו מיוצג ה"אחר" בספרות ובזיקה בין טקסט לאיור. בין כתביו, מחקרים העוסקים בתגובות קוראים לטקסטים, בקריאות פמיניסטיות, קוויריות ופוסט-קולוניאליסטיות של סיפורים, וכן מחקרים סטרוקטורליסטיים הבוחנים ז'אנרים שונים, ולדוגמה – רומן הבעיה הגרפי לבני נוער, ספרי פעוטות, וצ'יק ליט. מספריו: אלימויות: על ייצוגיה של האלימות בספרות העברית החדשה (הוצאת רסלינג), אל עצמה: עיונים ביצירתה של גלילה רון-פדר-עמית (הוצאת מודן) וסוגות בספרות הפופולרית (הוצאת מופ"ת) שערך עם ארנת טורין. כותב ביקורות ספרות בכתבי עת ובעיתונים שונים.
  • ד"ר איריס קלודה

    כתבתי את הדוקטורט שלי במגמה לייעוץ והתפתחות האדם באוניברסיטת חיפה. חוקרת ומלמדת מגוון נושאים בתחום הפסיכולוגיה, מיומנויות המחקר והכתיבה האקדמית. עבודת הדוקטורט שלי עסקה בתרומה של אינטליגנציה רגשית לחיי נישואים של זוגות צעירים, והתיזה באינטליגנציה רגשית והתמודדות עם לחץ. במסגרת הוראתי בתואר השני בגורדון אני מלמדת בחוג לחינוך משלב סמינריון מתפתח ורגיל העוסק בהפרעת ADHD במעגלי החיים. חוץ מבאקדמית גורדון אני מלמדת במגוון מוסדות להשכלה גבוהה בצפון, מנחה סדנאות לכתיבת עבודות סמינריוניות ובודקת עבודות גמר. בזמני הפנוי אני מגדלת 3 ילדים מתבגרים, אוהבת מאוד לבשל ולטייל.
  • ד"ר יפעת רוטנברג-תדמור

    בוגרת גורדון בחוג לחינוך המיוחד. מילאתי תפקידים מגוונים במכללה: רכזת פר"ח, אחראית על לימודי הסבת אקדמאיים בחינוך המיוחד, רכזת הסטאז', דיקנית הסטודנטים וכיום, אני ראשת החוג לחינוך המיוחד בלימודי התואר הראשון. בתואר הראשון, אני מרצה בקורסי הדידקטיקה ומדריכה במסגרות שונות של החינוך המיוחד, בעיקר במסגרות כו"ח – כבדי שמיעה וחרשים. בתואר השני, אני מרצה בקורסים העוסקים בתקשורת בינאישית, בהנגשת תוכניות לימוד בכיתות הטרוגניות, ומהוראה להנחיית קבוצות: תהליכים קבוצתיים.
  • ד"ר כלנית סגל לויט

    הכשרתי משולבת ביעוץ חינוכי, חינוך מיוחד ויעוץ בין תרבותי. אני עוסקת בתקשורת בין אישית על היבטיה השונים: דיאלוג תוך אישי, דיאלוג בין אישי, דיאלוג בין קבוצות, דיאלוג עם ובין מערכות "הדיאלוג הוא ריקוד עדין שצריך לדעת איך לנוע בו, להיות ערניים לסימנים הקלים, הכמעט בלתי נראים, לתנועה, לכיוון ולקצב". כיום, אני כבר לא כלנית הרקדנית, שהופיעה על במות בשתי להקות מחול ולמדה בלט בסניף של האקדמיה המלכותית מלונדון, את עקרונות הריקוד העדין, הרגישות, תשומת הלב לפרטים התאמת התנועה והקצב אני לוקחת אתי לדיאלוג – לריקוד הרגשי.
  • ד"ר אריאלה לונברג

    ראשת החוג לחדשנות וטכנולוגיות בחינוך ומרצה בכירה לטכנולוגיות למידה במכללה האקדמית גורדון לחינוך בחיפה. בעלת תואר ראשון בחינוך מיוחד ובאמנות יצירה מאוניברסיטת חיפה, תואר שני בחינוך, בהתמחות טכנולוגיות למידה מהאוניברסיטה הפתוחה ודוקטורט מהפקולטה לחינוך למדע וטכנולוגיה מהטכניון. תחומי המחקר וההוראה שבהם אני עוסקת מתמקדים בהיבטים טכנולוגיים, פסיכולוגיים וסוציולוגיים של הוראה ולמידה באמצעות טכנולוגיות. בימים אלה אני מתעניינת במיוחד בהשלכות של בינה מלאכותית יוצרת על החינוך.
  • גב' עידית אבידן

    יועצת חינוכית, מנחת קבוצות ומחנכת למיניות בריאה. מרצה במכללה האקדמית גורדון בחיפה במסגרת החוג לתואר שני ב'הדרכה, הנחייה ולמידה', ובמסגרת החוג ל'חינוך משלב', מנחה תהליכי הדרכה והנחיה פרטנית וקבוצתית. מנחה במכון מופ"ת בת"א במסגרת התמחות 'מהוראה להנחיה באקדמיה'. מלמדת ביחידת התחל"ה, כניסה להוראה, קורסי מורים חדשים וקורס מורים חונכים. מחנכת למיניות בריאה, עוסקת בהנחיית פרחי הוראה וצוותי מורים, כמו כן מנחה בתחום זה הורים ותלמידים.
  • ד"ר נטע ברנסקי

    מרצה בכירה, בעלת Ph.D בפסיכולוגיה חינוכית התפתחותית מאריזונה, ארה"ב (Arizona State University), לשעבר כ-14 שנים סגנית נשיא האקדמית גורדון לחינוך, דיקנית היחידה ללימודי המשך ומעורבות חברתית בקהילה. בשנים האחרונות הקימה ומנהלת את "נקודת מפגש" – המרכז האזורי להורות, ייעוץ וטיפול אישי, זוגי ומשפחתי בגורדון ומובילה תוכניות ייחודיות להכשרה ושיקום של אנשים עם צרכים מיוחדים. נטע היא מרצה ותיקה בנושאי פסיכולוגיה, מעגל חיי המשפחה, סוגיות בילדות המוקדמת, תהליכי התפתחות והתבגרות, תהליכים קבוצתיים, התמודדות במצבי לחץ , היא מנחה קבוצות הורים וסדנאות לתקשורת בינאישית בלימודי תואר ראשון, תואר שני ולימודי המשך. ומעל לכול, נטע מאמינה באהבת האדם והחי, בשיתופיות, בפתיחות ובדיאלוג מקדם תקשורת בגובה העיניים.
  • ד"ר סאוסן שלבי

    תחומי עניין והתמחות שלי, הם: הכוונה עצמית וטיפוח תחושת ה Well-Being בקרב מורים מתחילים, למידה חברתית-רגשית, רב-תרבותיות והצלחה אקדמית, תכנון תוכניות לימודים, וניהול דיאלוג מצמיח ומעצים. החיים בשבילי הם אתגר מיוחד. משפט המלווה אותי לאורך כל המסלול: "Life's A Climb But the View is Great". . טיולים אקזוטיים בשבילי הם מקום להתחדשות ומקור השראה לכתיבה וליצירה. אוהבת להכיר תרבויות שונות בעולם וללמוד מהן. רצה למרחקים, וברכיבת אופניים מצליחה לשמור על איזון בחיים.
  • ד"ר נעם רון קול

    כתבתי את הדוקטורט שלי בחוג לפילוסופיה באוניברסיטת חיפה. מתעניין, חוקר ומלמד מגוון נושאים בהיסטוריה של הפילוסופיה, פילוסופיה של החינוך, אתיקה וערכים בעולם טכנולוגי, פוליטיקה וחינוך ועוד. נשוי באושר ואב לארבעה מופלאים. מתגורר במושב ניר עציון שעל הר הכרמל. משתתף אובססיבי בקבוצות קריאה ודיון בנושאים שונים, מוכן ומזומן תמיד לדיאלוג ולשיחה מזדמנת על כל מה שמעניין. נהנה לחשוב, להרהר ולקרוא לבד ובחברותא.
מתעניינים בלימודים?

השאירו את הפרטים שלכם ונשמח לחזור אליכם

  • אנא מלאו את השדות הבאים
  • השדות המסומנים בכוכבית (
    *
    ) הנם שדות חובה
*
יש למלא שם מלא
*
יש למלא מספר טלפון
*
יש למלא אימייל
*
יש לבחור נושא התעניינות
אני מאשר/ת לקבל מידע שיווקי מהמכללה