תואר שני בשילוב תעודת הוראה

הסבת אקדמאים להוראה
דף ניווט הסבת אקדמאים
מהנדסה לחינוך ולהוראה - תוכניות להנדסאים ולמהנדסים
תעודת הוראה בלשון
תעודת הוראה בשפה וספרות אנגלית
תעודת הוראה במתמטיקה
תעודת הוראה בספרות
תעודת הוראה בתרבות ישראל ומורשתו
תעודת הוראה לחינוך המיוחד
תעודת הוראה בתקשורת
תעודת הוראה במדעים
תעודת הוראה לגננות לגיל הרך
תעודת הוראה במקרא
תעודת הוראה במידע ונתונים
תואר שני בשילוב תעודת הוראה
הומניסטיקה
עידן חדש בהסבת אקדמאים להוראה

תואר שני בהוראה משולב  עם תעודת הוראה לבתי ספר על יסודיים במגוון חוגי לימוד

תוכנית לימודי תואר מוסמך בהוראה .M.Teach מיועדת להכשיר מורים ומחנכים בעלי כישורים אקדמיים ומקצועיים גבוהים ברמת תואר שני, יחד עם תעודת הוראה לבתי ספר על-יסודיים במגוון חוגים. תכנית הלימודים ממוקדת בהרחבת הידע התיאורטי והמקצועי בתחום הדעת, וכן בידע דידקטי ופדגוגי. התכנית ל- תואר שני עם תעודת הוראה תכשיר את הלומדים לקראת תפקידם כמורים היודעים לשלב בין חינוך והוראה לבין מחקר עדכני.

 

תואר שני בהוראה משולב עם תעודת הוראה לבתי ספר על יסודיים באחד מחוגי הלימוד הבאים:

• מתמטיקה
• אנגלית
• ספרות
• מקרא
• לשון
• תקשורת
• תרבות ישראל ומורשתו

 

 

מטרות התכנית
 

  1. להכשיר אקדמאים בעלי תואר שני להוראה איכותית, מקצוענית ומעודכנת במערכת החינוך העל-יסודית. מוסמך התכנית יהיה בעל ידע אקדמי ויכולת חקירה מעבר לנלמד בתואר הראשון בתחומי ההוראה שלו, ובעל ידע מקצועי בתכנון לימודים, ביצוע תכנית ההוראה והערכתה.
  2. ליצור בסיס רחב של ידע ומיומנויות הדרושים לחינוך ולהוראה בגיל הנעורים.
  3. להתאים את החינוך וההוראה לשונות בין התלמידים ולחברה מרובת תרבויות.
  4. לחשוף את המורים לעתיד לשיטות הוראה מגוונות וחדשניות המסתמכות, בין היתר, על האפשרויות הנובעות מהתפתחויות טכנולוגיות.
  5. לטפח ידע והבנה מעמיקים במתודולוגיה בכלל ובמתודולוגיה של תחום הדעת שאותו ילמד הסטודנט.
  6. לטפח מורה בעל מיומנויות מחקר ויכולת לחקור את עבודתו ולהניע תלמידיו לחקר.

 

 

עקרונות מנחים של התכנית

התכנית ממוקדת בהרחבת התשתית העיונית של בעלי תואר ראשון בדיסציפלינות הנלמדות במערכת החינוך ובהכשרתם של בוגרים אלו לקראת תפקידם כמורים איכותיים, המיועדים לחנך וללמד בבית הספר העל- יסודי. לשם כך מודגשת בתכנית התייחסות לשני רכיבים מרכזיים במקצוע ההוראה: פיתוח דמותו החינוכית של המורה ופיתוח הידע הנדרש למורה. פיתוח הדמות החינוכית נעשה באמצעות גישת הוראה חינוכית הומניסטית, המתייחסת לריבוי התרבויות בחברה ולשונות בין בני האדם. פיתוח הידע הנדרש נעשה באמצעות הענקת מיומנויות וכלים בעבודת ההוראה בכלל ובתחום הדעת שאותו עתיד הסטודנט ללמד.

 

מתעניינים בלימודים?

השאירו את הפרטים שלכם ונשמח לחזור אליכם

  • אנא מלאו את השדות הבאים
  • השדות המסומנים בכוכבית (
    *
    ) הנם שדות חובה
*
יש למלא שם מלא
*
יש למלא מספר טלפון
*
יש למלא אימייל
*
יש לבחור נושא התעניינות
אני מאשר/ת לקבל מידע שיווקי מהמכללה